Aa
خواندن:
بهترین سن کاشت ابرو چه زمانی است؟
Aa

بهترین سن کاشت ابرو چه زمانی است؟

آخرین به روزرسانی:1402-06-08 admin
بهترین سن کاشت ابرو

زمانی داشتن ابروهای کم پشت و نازک طبق مد روز بود، اما این روزها برحسب تغییراتی که در چهره اشخاص می ‌بینیم ابروهای پرپشت و نسبتا پهن زیبایی بیش تری به نسبت ابروهای نازک دارند. به همین علت خیلی از افراد در پی کاشت ابرو و افزایش تراکم آن هستند؛ اما بهترین سن کاشت ابرو چه زمانی است؟ چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟ حداقل سن کاشت ابرو چه سنی است؟ برای پاسخ به این سوالات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

شاید افراد تصور کنند که کاشت ابرو برعکس کاشت مو زمان خاصی ندارد و هر زمانی که اقدام کنند، قادر به انجام این شیوه خواهند بود، اما این‌ طور نیست. بدن انسان در طول رشد درگیر تغییرات هورمونی خواهد شد، به همین علت تغییراتی در حجم ابروها و غالبا تراکم آن ها نیز رخ خواهد داد. اگر قصد دارید که زیبایی صورت خود را با یکی از شیوه های کاشت ابرو بیافزایید، به شما اطلاعات لازم درباره اینکه چه زمان اقدام به کاشت ابرو کنید را خواهیم داد.

👈بیش تر بخوانید: آیا با هزینه کاشت ابرو آشنایی دارید؟

بلوغ سنی و کاشت ابرو

بلوغ سنی و کاشت ابرو

یکی از موضوعاتی که می بایست در جراحی های زیبایی به آن توجه کرد، در نظر داشتن بهترین سن کاشت ابرو می باشد. در واقع این مساله به طور کامل تخصصی است و می بایست توسط پزشکان متخصص و متبحر بررسی شود. چرا که کاشت ابرو طبیعی در برخی سنین نتیجه برعکس داده و موجب بروز بعضی از مشکلات برای افراد می ‌شود. در ننتیجه می بایست توسط پزشک متخصص تایید شود که آیا  این فرد، با داشتن این سن می‌ تواند به کاشت ابرو طبیعی بپردازد یا خیر؟

به طور کلی برای هر اقدام و هر عمل جراحی محدودیت سنی وجود خواهد داشت. دلیل این محدودیت ‌ها از نظر علمی به طور کامل بررسی و تایید شده است. یکی از عللی که می ‌توان به آن اشاره نمود، این است که افرادی که قصد دارند کاشت ابرو انجام دهند، می بایست اجازه دهند تا روال ریزش مو به ‌صورت کامل پایان بیابد. یعنی این افراد می بایست از نظر سیستم ایمنی توانایی لازم را داشته و به بلوغ سنی رسیده باشند.

در نتیجه می ‌توان به این‌ مساله پی‌ برد که بهترین سن کاشت ابرو طبیعی در هر فرد وابسته به شرایط بدنی او متفاوت خواهد بود. چرا که می بایست بدن به ‌صورت کامل آمادگی کافی با این موضوع را داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی مساله بهترین سن کاشت ابرو طبیعی بپردازیم. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید، توصیه می ‌کنیم تا انتهای این مقاله از کلینیک کاشت ابرو با ما همراه باشید.

👈بیش تر بخوانید: مراقبت های بعد از کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

در نظر گرفتن بهترین سن برای کاشت ابروی طبیعی

امروزه تحت تاثیرات پیشرفت تکنولوژی، شیوه های نوینی روی کار آمده اند که اشخاص می‌ توانند به‌ سادگی به جراحی ‌های زیبایی بی درد بپردازند. وجود این شیوه ‌ها سبب شده، جوان‌ ها علی الخصوص بانوان جوان به این سمت‌ و سو بروند و برای زیبایی بیش تر شیوه ‌های موجود را تست کنند. تمامی این شیوه ها دارای گروهی از شرایط هستند که اشخاص می ‌توانند با مد نظر گرفتن آن ها، انواع شیوه های مورد نظر را اجرا کنند.

از میان جراحی ‌های زیبایی که این روزها طرفداران فراوانی داشته می ‌توان به کاشت ابروی طبیعی اشاره نمود. این شیوه بیش تر از سوی بانوان انتخاب شده، اما بهره‌ گیری از آن در آقایان نیز قابل رویت است. انجام کاشت ابروی طبیعی می بایست در یک گروه سنی مناسب انجام بگیرد. زیرا در غیر این صورت، امکان دارد ابروی کاشت شده دچار ریزش شده و از بین برود. انجام جراحی کاشت ابروی طبیعی از سوی پزشکان متخصص برای اشخاص از سن 25 به بعد امکان پذیر است‌. زیرا در این سن دوره بلوغ کاملا پایان یافته است و سیستم ایمنی بدن توانایی لازم به منظور روبرو شدن با این ‌موضوع را دارد‌.

می بایست گفت به صورت کلی محدودیتی برای کاشت ابروی طبیعی وجود ندارد. اما پزشکان توصیه دارند که این اقدام قبل ‌از 18 سالگی انجام نشود. چون عواقب بسیاری برای فرد به وجود خواهد آورد.

👈بیش تر بخوانید: پوسته پوسته شدن ابرو بعد از کاشت

چه کسانی می‌ توانند کاشت ابروی طبیعی انجام دهند؟

داشتن ابروهای پرپشت و خوش فرم، زیبایی چهره را چندین برابر خواهد کرد. در نتیجه افراد برای اینکه بتوانند از این امکان بهره گیری کنند به کاشت ابروی طبیعی در کلینیک‌ های معتبر زیر نظر متخصصان متبحر می ‌پردازند. ریزش ابرو در بانوان پس از سن 30 ‌سالگی به ‌وضوح مشاهده می‌شود و از 40 ‌سالگی به بعد به اوج ریزش می ‌رسد.

اما برای این‌ که بتوانند از این معضل جلوگیری کنند یا در پی بهبود آن باشند یک سری شیوه وجود دارد. اما سوال اینجاست که آیا همه افراد می ‌توانند کاندیدای مناسبی برای پیوند ابرو باشند؟ در این بخش به‌ صورت نکات ریز به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

  • افرادی که به علت گروهی از مشکلات ژنتیکی، شیمی ‌درمانی و یا لاغری دچار ریزش ابروی شدید هستند.
  • کسانی که از سلامت عمومی کامل برخوردار نیستند‌.
  • اشخاصی که ابروهای نازک دارند و دچار ریزش ابرو شده اند.

👈بیش تر بخوانید: ماندگاری کاشت ابرو به چه مدت است؟

پیوند ابرو در سنین پایین چه مسائلی بوجود خواهد آورد؟

پیوند ابرو در سنین پایین

افرادی که در سنین پایین به هر علتی از جمله صدمات حاصل از رانندگی، بیماری‌ های ژنتیکی و … به سوی کاشت ابرو روی می ‌آورند با این مشکل روبرو خواهند شد که امکان دارد بعد ‌از کاشت روند ریزش بسیاری را مشاهده کنند. به این معنی که با این اتفاق کاشت ابروی طبیعی به طور کامل بی ‌تاثیر خواهد بود.

 این اتفاق بلافاصله پس از کاشت ابرو و در فاصله زمانی بسیار کم رخ خواهد داد. به همین دلیل برای اینکه اشخاص با این معضل مواجه نشوند، پزشکان متخصص کاشت ابرو را تا پیش ‌از 18 سالگی پیشنهاد نمی‌ کنند. در کنار موارد ذکر شده، امکان داردد به علت اقدامات مورد نیاز برای کاشت، ناحیه مد نظر دچار عفونت شده و امکان دارد این عفونت به چشم ‌ها نیز سرایت کند. در نتیجه برای اینکه از این دسته از آسیب ‌ها جلوگیری شود، پزشکان حاضر به قبول کردن ریسک کاشت ابروی طبیعی برای زیر سن 18 سال نخواهند بود.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.