Aa
خواندن:
هزینه کاشت ابرو
Aa

هزینه کاشت ابرو

آخرین به روزرسانی:1402-04-12 admin
هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو یک راه حل همیشگی برای افرادی است که ابروهای خود را از دست داده اند و یا با مشکل ریزش ابرو روبه رو هستند. با این روش می توان ابروها را به حالت دلخواه خود درآورد و برای همیشه از مشکل ابروهای کم پشت نجات پیدا کرد. نتایج حاصل از این روش کاملاً طبیعی می باشد به همین علت افراد بسیاری برای انجام آن به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند.

 اگر شما هم قصد دارید از این روش زیبایی استفاده کنید همراه ما در این مقاله از کلینیک کاشت ابرو باشید تا درباره ویژگی های آن از جمله هزینه کاشت ابرو، نحوه انجام آن، ماندگاری کاشت ابرو و … بیشتر بدانید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو

کاشت ابرو فرایندی مشابه کاشت مو است که برای رفع دائمی مشکل کم پشتی ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. این عمل زیبایی به عنوان یک روش درمان قطعی، دائمی و غیر تهاجمی شناخته می شود که می تواند ریزش ابروها را درمان کرده، تراکم ابروها را افزایش داده و حالت آن ها را بهبود بخشد.

در فرایند کاشت ابرو، مو و گرافت های مورد نیاز با استفاده از روش های خاصی مانند FUE، FUT و SFUE از کنار گوش برداشته شده و در امتداد ابرو کاشته می شوند. این موها از نظر نرمی، ضخامت و جنس شباهت بسیاری به ابروها دارند به همین علت ابروهای طبیعی به شما هدیه می دهند!

ماندگاری کاشت ابرو

همانطور که اشاره کردیم کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. نتیجه حاصل از این روش مادام العمر می باشد و نتیجه نهایی آن حدود 10 ماه بعد از کاشت قابل مشاهده است.

مدت زمان انجام عمل کاشت ابرو

فرایند کاشت ابروها حدود 4 الی 5 ساعت زمان می برد که می توان گفت حدود نیمی از آن برای برداشتن فولیکول های مو از ناحیه سر و اطراف گوش و نیمی دیگر برای کاشتن آن ها در ناحیه ابرو سپری می شود.

هزینه کاشت ابرو و عوامل موثر بر آن

هزینه کاشت ابرو بر طبق مصوبه وزارت بهداشت و با توجه به تعداد گرافت های کاشت شده تعیین خواهد شد. یعنی به این شکل نیست که هر کلینیکی قیمت مخصوص به خود را داشته باشد. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو شما ابتدا باید به کلینیک انتخابی خود مراجعه کرده و با پزشک متخصص جلسه مشاوره برگزار کنید.

سپس روش کاشت خود و تعداد گرافت ها را مشخص می کنید و در آخر پزشک با توجه به تجربه، مهارت، میزان تخصصی که در طراحی و تنظیم خواب ابرو دارد، عمل کاشت را انجام می دهد.

توجه داشته باشید که تمام این مسائل بر هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار هستند و معمولاً پزشک قبل از شروع کار شما را از هزینه نهایی آگاه خواهد کرد. در حالت کلی از عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

روش کاشت ابرو

یکی از موثرترین عوامل بر قیمت کاشت ابرو، روشی است که برای برداشت گرافت ها و کاشت آن ها در ناحیه ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال استفاده از قدیمی ترین روش که FUT نام دارد از هزینه کمتری نسبت به روش های جدید که با استفاده از دستگاه های خاص انجام می شود برخوردار است. البته که روش های جدیدتر عوارض احتمالی حاصل از کاشت ابرو را تا حد زیادی کاهش می دهند.

تعداد گرافت های مورد نیاز

هرچه ابروی انتخابی شما پهن تر، پرپشت تر و بلند تر باشد تعداد بیشتری گرافت نیاز دارد. افزایش تعداد گرافت ها موجب بالا رفتن هزینه کاشت ابرو می شود.

مدل ابروی انتخابی شما

مدل ابروی انتخابی ارتباط مستقیمی با هزینه کاشت آن دارد. برای مثال اگر ابروی پهن و بلند انتخاب شما باشد زمان برداشت و استخراج مو از بانک مو و هم چنین کاشت آن در محل ابرو بیشتر خواهد شد و این موضوع بر هزینه کاشت ابرو تاثیر بسیاری دارد.

دستمزد پزشک مورد نظر

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از کاشت ابرو انتخاب پزشک ماهر و باتجربه است چرا که در نتیجه حاصل از کاشت تاثیر بسیاری دارد. بنابراین در انتخاب پزشک خود بسیار دقت کنید تا از نتیجه رضایت داشته باشید. هر چند که بالا بودن مهارت پزشک موجب افزایش هزینه کاشت ابرو می شود اما ارزشش را دارد.

منطقه کلینیک و میزان مجهز بودن آن

با توجه به محلی که کلینیک در آن قرار گرفته و تجهیزات مورد استفاده در آن هزینه کاشت ابرو متفاوت خواهد بود. طبیعتاً کلینیکی که در بالای شهر قرار دارد و تمامی تجهیزات لازم برای کاشت ابرو را داراست هزینه بیشتری نسبت به بقیه کلینیک ها دریافت خواهد کرد.

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو

افراد با شرایط زیر کاندیدای مناسبی برای استفاده از روش کاشت ابرو می باشند:

  • افرادی که در اثر اصلاح غیر اصولی ابروهایشان دچار کچلی و ریزش شده است.
  • افرادی که به طور مادرزادی از داشتن ابرو محروم بوده اند.
  • افرادی که در اثر سانحه مانند سوختگی و شکستگی ابروهای خود را از دست داده اند.
  • افرادی که از تمدید روش های تاتو، فیبروز و هاشور خسته شده اند و می خواهند زیبایی ابروهایشان دائمی باشد.
  • کسانی که به طور ارثی به بیماری هایی مانند آلوپسی مبتلا هستند که موجب ریزش ابرو می شود.
  • افرادی که روی ابروهای خود جای زخم یا بخیه دارند.
  • کسانی که به دلایل خاص مانند زایمان یا درمان سرطان دچار ریزش ناگهانی ابرو شده اند.

مراقبت های لازم بعد از عمل کاشت ابرو

برای رسیدن به نتیجه دلخواه بعد از عمل لازم است مواردی که در ادامه ذکر می کنیم را رعایت کنید:

  • تا مدتی بعد از عمل از مصرف مشروبات الکلی و سیگار پرهیز کنید.
  • تا دو هفته بعد از عمل استفاده از سشوار ممنوع است چرا که نباید باد گرم به ابروها بخورد.
  • از فشار آوردن به ابرو خودداری کنید.
  • به مدت دو روز صورت خود را نشویید و بعد از آن با شوینده های تجویزی توسط پزشک صورت خود را شستشو دهید.
  • تا مدتی از آرایش کردن پرهیز کنید.
  • برای برطرف کردن التهاب ابرو کمپرس یخ را اطراف ابرو قرار دهید.
  • مصرف آب و مایعات فراوان به بهبودی زودتر پوست کمک کرده و موجب می شود فولیکول های مو رشد بهتری داشته باشند.
نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.