Aa
خواندن:
کاشت ابرو مردانه
Aa

کاشت ابرو مردانه

آخرین به روزرسانی:1402-10-02 admin
کاشت ابرو مردانه

امروزه کاشت ابرو به عنوان یکی از روش های زیباسازی ابرو و برای بهبود ظاهر افرادی که ابروهای ضعیف، ناپدید، فاقد خطوط و یا کم پشت دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این فرایند که شامل قرار دادن موهای طبیعی در ناحیه ابروها می باشد فقط مختص بانوان نیست و برای آقایان نیز انجام می شود. اگر می خواهید در رابطه با کاشت ابرو مردانه اطلاعات کسب کنید خواندن این مقاله از کلینیک کاشت ابرو را از دست ندهید.

مراحل کاشت ابرو مردانه

مراحل کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو برای آقایان هم مانند هر روش زیبایی دیگری به مراحل خاصی احتیاج دارد. این مراحل با بی حسی موضعی بر روی ناحیه ابروها و ناحیه بانک مو که معمولاً پشت سر و اطراف گوش می باشد شروع می شود، در مرحله بعدی فولیکول های مو از بانک مو برداشته شده و سپس با دقت کافی در ناحیه ابروها کاشت می شوند.

شایان ذکر است که پزشک حتماً باید تجربه و مهارت کافی داشته باشد، چرا که فولیکول های مو باید در زاویه درستی قرار بگیرند تا فرم و خواب مناسبی داشته باشند.

مراحل کاشت ابرو مردانه به شرح زیر می باشد:

مشاوره

مرحله اول برای کاشت ابرو مردانه مشاوره با متخصصین کاشت ابرو است تا بهترین سبک، فرم و شکل برای ابروها انتخاب شود. پزشک مورد نظر شما را راهنمایی خواهد کرد و توضیح می دهد که از کاشت ابرو چه نتیجه ای خواهید گرفت. در برخی موارد با توضیح و کشیدن ابروها متوجه می شوید و در برخی از کلینیک‌ های پیشرفته هم با اسکن سه بعدی ابرو، نتایج طبیعی و واقعی را به شما نشان خواهند داد.

طراحی

بعد از جلسات مشاوره، پزشک طرحی از شکل دلخواه برای ابرویتان را ایجاد می کند و به فرم صورت، تناسب ابروها با سایر اجزای صورت و سلیقه شخصی توجه خواهد کرد.

برداشت فولیکول ها و کاشت

در این مرحله با استفاده از ابزارهای مخصوص، متخصصین موهای مناسب کاشت را از منطقه اهدایی برداشته و بعد از جداسازی فولیکول‌ ها در زیر میکروسکوپ آن ها را در محل کاشت قرار می ‌دهند.

مهم است که کاشت ابرو مردانه را تنها در مراکز معتبر و تحت نظر پزشکان مجرب انجام دهید. همچنین، پیش از تصمیم‌ گیری نهایی، بهتر است با کلینیک‌ های مختلف مشورت کرده و اطمینان حاصل کنید که تجربه و تخصص کافی برای انجام این روش را دارند.

شرایط کاشت ابرو مردانه

شرایط کاشت ابرو مردانه

هرچند کاشت ابرو برای آقایان هم یک عمل زیبایی به شمار می آید اما برای همه مناسب نیست. افراد با شرایط زیر کاندیدای مناسب تری برای انجام عمل کاشت ابرو هستند:

  • آقایانی که به طور ژنتیکی ابروهای کم پشت دارند.
  • افرادی که به دلیل شکستگی و جراحت دچار ریزش ابرو شده اند.
  • مردانی که از فرم ابروهای خود رضایت کافی دارند.

مواردی که بیان کردیم بهترین کاندید‌ها برای کاشت ابرو هستند اما لازم است اشخاص از سلامت کافی هم برخوردار باشند، علاوه بر این برای کاشت ابرو نیازمند برداشت گرافت از بانک مو است، به همین دلیل افراد باید از بانک موی قوی برخوردار باشند تا این عمل زیبایی به بهترین شکل ممکن انجام شود

در هر صورت به طور کلی فرد باید از شرایط سلامتی زیر نیز برخوردار باشد:

  • افراد باید از سلامت قلب و عروقی خود اطمینان داشته باشند.
  • در صورت ابتلا به بیماری تیروئید عمل کاشت ابرو تا کنترل دقیق بیماری باید به تعویق بیفتد.
  • افرادی که در حال گذراندن مراحل شیمی درمانی هستند باید از انجام این عمل خودداری کنند.
  • عمل کاشت ابرو به بیماران مبتلا به بیماری های خاص مانند ایدز هم توصیه نمی شود.

مراقبت های لازم بعد از کاشت ابرو مردانه

یکی از موارد مهم که به صورت مستقیم بر نتیجه حاصل از کاشت ابرو تاثیر دارد، مراقبت های بعد از کاشت ابرو است که برخی از مهم ترین آن ها را در این بخش بیان می کنیم:

  • در طی دو هفته اول بعد از کاشت روی ابروهای خود نخوابید زیرا ممکن است به فولیکول های تازه کاشته شده آسیب وارد شده و رشدشان مختل شود.
  • از لوزام آرایشی استفاده نکنید. آقایان هم ممکن است بعد از کاشت و تا رسیدن به نتیجه دلخواه برای پر کردن ابروهای خود از لوازم آرایشی ابرو استفاده کنند که این کار موجب بروز عوارضی برایشان می شود.
  • تا چند روز بعد از کاشت ابرو به هیچ وجه فعالیت شدید ورزشی انجام ندهید و اجسام سنگین بلند نکنید.
  • اگر در روزهای اول احساس خارش در ابروهای خود داشتید خود را کنترل کرده و به ابروهایتان دست نزنید زیرا موجب آسیب به فولیکول ها می شود.
  • از کرم های مرطوب کننده تحت نظر پزشک استفاده کنید.
  • از به کار بردن موچین و اصلاح نامناسب ابروها بپرهیزید.

کاشت ابرو مردانه چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو برای مردان مزایایی به همراه دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • کاشت ابرو طبیعی در مردان به جذابیت چهره افزوده و موجب بالا رفتن اعتماد بنفس آن ها می شود.
  • تمامی روش‌ های آرایشی ابرو مانند تاتو، میکروبلیدینگ و استفاده از لوازم آرایشی روش‌ هایی غیردائمی هستند که در درازمدت ممکن است خطرات و عوارضی به همراه داشته باشند، به همین دلیل کاشت ابرو طبیعی بهترین راه برای بهبود فرم ابروهاست.
  • کاشت ابرو تنها راه دائمی درمان ریزش ابرو است که بدون جراحی و احساس درد انجام می شود.
  • با استفاده از این روش جای زخم‌ ها، شکستگی‌ ها و علائم سوختگی در ناحیه ابروها پنهان شده و فرد می ‌تواند ابروهای خود را مطابق با فرم مد نظرش از نظر طول، شکل و تراکم بهبود ببخشد.
  • دوره نقاهت این عمل کوتاه است و تنها 5 الی 7 روز طول می کشد.

عوارض کاشت ابرو مردانه

عوارض کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. برخی از این عوارض کاشت ابرو به شرح زیر می باشند:

لازم به ذکر است که عوارض ذکر شده، طبیعی تلقی شده و بعد از چند روز به خودی خود از بین می روند.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.