Aa
خواندن:
همه چیز درباره فیلر بینی استخوانی
Aa

همه چیز درباره فیلر بینی استخوانی

آخرین به روزرسانی:1402-04-28 admin
فیلر بینی استخوانی

بینی یکی از عضوهای مهم صورت و موثر در زیبایی آن می باشد. بینی همه افراد کاندیدای خوبی برای جراحی نیست چرا که بعضی از نقص های کوچک سبب شده است که از شکل بینی خود راضی نباشند به همین علت تزریق فیلر به بینی استخوانی انجام می شود. تزریق فیلر اغلب برای بینی های استخوانی انجام می گردد و می تواند نواقص کوچک، انحراف بینی، فرورفتگی یا برآمدگی را رفع کند. در این مقاله از کلینیک کاشت ابرو قصد داریم اطلاعات مهمی در مورد تزریق فیلر به بینی استخوانی، مراقبت های پس از فیلر بینی استخوانی و… را در اختیار شما قرار داده ایم.

فيلر بينی

فيلر بينی

فیلر بینی یکی از شیوه های غیر تهاجمی در زیبایی بینی می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در این تکنیک اشخاص هیچ درد غیرقابل تحملی را حس نمی کنند و بدون نیاز به عمل جراحی، زیبایی را به بینی و صورت خود می افزایند. تزریق فیلر به بینی استخوانی در مدت زمان کوتاه انجام می گردد و شخص با صرفه جویی در هزینه و زمان به زیبایی خود دست پیدا می کند.

برترین نوع فیلر بینی

همان گونه که در موارد قبل اشاره کردیم، تزریق فیلر به منظور رفع نقص های بینی برای زیبایی و تقارن انجام می شود. انواع فیلر بسیاری برای انجام تزریق به بینی وجود دارد اما توصیه می شود افراد از موادی که تاییدیه سازمان FDA را دارند، استفاده کنند. بهترین فیلر برای تزریق ژل بینی، اسید هیالورونیک می باشد چرا که علاوه بر داشتن تاییدی سازمان غذا و دارو، حاوی حلال نیز می باشد. ماندگاری فیلر اسید هیالورونیک زیر پوست بینی می تواند از 1 تا دو سال باشد گرچه این شرایط در افراد مختلف با انواع پوست متفاوت است.

فيلر بينی استخوانی

فيلر بينی استخوانی

تزریق ژل بینی استخوانی برای افرادی مناسب می باشد که می خواهند برجستگی، فرو رفتگی یا نامتقارن بودن بینی خود را اصلاح کنند. در تزریق فیلر بینی استخوانی خطری افراد را تهدید نمی کند و همه افراد می توانند این تزریق را انجام دهند البته بایستی بدانید که ماندگاری این تزریق به طور دائمی نمی باشد و افراد باید طبق زمان مشخصی برای ترمیم به پزشک متخصص مربوطه مراجعه نمایند. ماندگاری تزریق ژل بینی استخوانی در افراد متفاوت می باشد.

مراقبت های پس از فيلر بينی استخوانی

همان گونه که اطلاع دارید همه تزریقات یا عمل های جراحی زیبایی و درمانی به مراقبت هایی نیاز دارند که این موضوع نیز در مراقبت های پس از تزریق ژل بینی استخوانی وجود دارد. مراقبت های پس از فیلر بینی برای جلوگیری از عارضه ها یا معایب می باشد چرا که این مراقبت ها می تواند سبب بهبودی سریع تر شود و نتایج بسیار خوبی به جا بگذارد. در نتیجه می بایست افراد پس از تزریق فیلر به بینی استخوانی به توصیه های ویژه ای که متخصص درباره مراقبت های پس از ژل بینی استخوانی می کند، عمل کرده و این توصیه ها را جدی بگیرند.

انواع مراقبت پس از تزریق فیلر به بینی استخوانی

  • توصیه می شود پس از انجام تزریق فیلر به بینی استخوانی، از لوازم آرایشی به مدت یک روز استفاد نکنید تا پوست درگیر بروز عفونت و حساسیت نشود.
  • یکی از مهم ترین مراقبت های پس از تزریق فیلر کمپرس سرد می باشد چرا که می تواند سبب توقف تورم، کبودی، خون ریزی و پخش شدن فیلر به نواحی دیگر شود.
  • یکی دیگر از مراقبت های پس از تزریق فیلر که می تواند بر روی فرم بینی موثر باشد، ماساژ می باشد. بهتر است افراد بدانند ممکن است با ماساژ سرخود بر روی بینی فشار وارد کرده و باعث جا به جایی فیلر شوند.
  • حمام کردن پس از تزریق ژل بینی ایرادی ندارد اما در شرایطی که شست و شو با آب گرم روی بینی انجام نشود.
  • توصیه می گردد پس از تزریق ژل بینی، این نکته را درباره تکان دادن سر رعایت کرده و از انجام فعالیت های سنگین و خم کردن سر به پایین اجتناب کنید.

عوارض فيلر بينی استخوانی

همان گونه که اطلاع دارید فیلرها  با مواد مصنوعی و توسط تکنولوژی انسانی تولید می شوند به همین علت امکان دارد پس از تزریق، بدن بعضی از افراد با واکنش های آلرژیک رو به رو شود. این آلرژی ها امکان دارد با واکنش هایی همچون کبودی، تورم و عفونت بروز پیدا کنند. برای جلوگیری از این عوارض افراد می بایست بعضی از موارد را در نظر داشته باشند. از جمله مواردی که از بروز هر گونه عارضه جلوگیری می کنند را برای شما ذکر کرده ایم:

  • بررسی بیماری های زمینه ای و اقدامات مورد نیاز به منظورکنترل و درمان
  • استفاده از فیلرهای با کیفیت، مرغوب و دارای حلال
  • تزریق فیلر به میزان مناسب
  • بررسی میزان آلرژی افراد به نوع فیلر تزریقی

 فوايد فيلر بينی استخوانی

ترکیبات تاثیرگذار فیلر سبب می شوند که کلاژن و آلاستین افزایش یافته و سبب اصلاح فرم ظاهری بینی شود. فیلرها پس از گذشت چندین ماه در زیر پوست ماندگاری دارند و این مساله به نوع پوست افراد بستگی خواهد داشت. به صورت کلی انجام فیلر بینی استخوانی از فواید و مزایا بسیاری برخوردار است.

از جمله فواید تزریق فیلر به بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم دهی در نواحی دچار فرو رفتگی
  • مدت زمان مطلوب در تزریق فیلر به بینی استخوانی
  • سرعت روند بهبودی
  • عدم نیاز به مراقبت های بخصوص
  • داشتن حداقل میزان عارضه و تهاجم
  • داشتن نتایج عالی به منظور زیبایی
  • طول ریکاوری بسیار کوتاه

روند تزريق فيلر بينی استخوانی

روند تزريق فيلر بينی استخوانی

قطعا اطلاع دارید که تزریق ژل به بینی بسیار کم عارضه و بدون تهاجم می باشد، اما روند تزریق آن شامل تکنیک هایی حساس است و افراد می بایست برای انجام این نوع عمل به پزشک مجرب ومتبحر مراجعه کنند. میزان تزریق در ناحیه بینی بستگی به نوع نواقص دارد و پزشک در طول 1 الی 3 جلسه این نواقص را از بین خواهد برد.

زمانی که پزشک قصد دارد تزریق را انجام دهد در ابتدا ناحیه مورد نظر را مشخص کرده سپس آن ناحیه را برای تزریق آماده می سازد(انجام بی حسی موضعی). شخص در طول انجام تزریق هیچ دردی را احساس نمی کند و فرم مطلوبی از بینی خود بعد از تزریق به دست می آورد.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.